Täällä minun blogissani on ollut viimeaikoina hieman hiljaista .
Olen osallistunut muutamaan swappiin tammikuussa.

Tässä lamppu-swapista saamani lamput.
Ihana messinkinen kattolamppu, aivan huikea suutarin kattolamppu ja ihana lasinen seinälamppu.
34561.jpg
34563.jpg


Tässä minun tekemät lamput ja virkattuliina emolahjaksi swap-emolle.
Malli on liinassa ja lampussa sama.
34564.jpg

Sitten käsityö-swapin ihanat tavarat.
Virkattuliina joka on kesekneräinen ja sipsipussin printti. Alotettu neuletyö ja puikot.
Nukenteko sarja. Käsityökori jossa on lankakeriä, ohjeita, puikot ja virkattu kaulus jossa on napin ompelu kesken. Käsityö tarvikekori jossa on mm.kangaspaloja,sakset ja kaavapussi.
Nukelle virkattu setti jossa on viitta, hattu, laukku, peitto, kangasta, satiininauhaa ja kuva minun keiju- boxista.
34558.jpg

Ja minun tekemä käsityökori jossa on aloitettu pitsinvirkkaus, liina jossa on merkkauskuvio piiretty ja merkkauslankaa.
34560.jpg34560.jpg

Olemme harjoitelleet nukkeyhdistyksemme tammikuun kuukausi-illassa massaruokien tekoa.
Siellä syntyi erinlaisia kakkuja ja pikkuleipiä.
32050.jpg