Olen tässä hankkinut tarvikkeita tulevaa kartanoani varten.
Ensimmäiseksi aijon tehdä sivurakennuksen ja siihen ajattelin tehdä  keittäjän asunnon, mutta sitten päätinkin tehdä alakertaan pitsikaupan ja yläkertaan nukkekaupan.
Onneksi en ehtinyt leikata vielä talonrunkoa. Ikkunoita, ovia  ja listoja olen jo hankkinut ja vaneri odottaa, että joku sahaisi kappaleet (lue miten saisin miehen innostumaan). Meillä on täydellinen puusepänverstas, mutta minä pelkään kaikkia isoja koneita varsinkin sirkkeleitä ja höyliä.
  709349.jpg

Tulevaan pitsikauppaan on tullut muutama virkkaus lisää, tai sitten laitan ne päärakennukseen.
  709350.jpg

Onkohan minulla jokin pakkomielle ananaksista kun täyti tehdä sängynpeitteseen ja pöytäliinaan kimpaankin anaskuvio?
709346.jpg709348.jpg

Tänään tuli uusia koristeita ja nappeja Sinellistä ja muottileikkureita Ihan Kivasta Kaupasta.
 709527.jpg

Tässä vielä muutama kirja joita olen ostanut alennusmyynneistä.
  709344.jpg

Tuo Furniture from Rococo to Art Deco kirja on aivan ihana.
Suosittelen kaikille jotka ovat kiinostuneet tyylihistorisata.
Siinä on eri maiden tyylit Italia, Ranska, Englanti ja Eurooppa eri aikakausilta.